.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
50 گروه خبری حماسه مردم مازندران را پوشش ميدهند


معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران اظهار داشت: بیش از 50 گروه خبری حماسه مردم مازندران در روز قدس را برای جهانیان به تصویر خواهند کشید.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،تقی صمدی در آستانه روز قدس افزود: علاوه بر پوشش تصویری و رادیوئی چهار گروه کامل خبری از رویدادهای روز قدس در ساری، یک گروه خبری به پوشش هوائی راهپیمائی روز قدس خواهند پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: راهپیمائی حماسی و تاریخی فردای مردم مازندران در روز قدس به صورت زنده از شبکه جهانی خبر پخش خواهد شد و خبرنگاران شهرهای مازندران نیز از خلق این حماسه بزرگ سخن به میان می آورند.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران با اشاره به اینکه در ساری و برخی شهرهای بزرگ استان هم از طریق بالابر تصویر هوائی از حماسه قدس به روی آنتن خواهد رفت، تصریح کرد: فراخوان گروه ها، احزاب، شخصیت ها و مردم برای حضور حماسی در راهپیمائی روز قدس از طریق شبکه استانی پخش شده است.

صمدی با بیان اینکه چهار بخش خبری رادیو از ساعت هشت و 30 دقیقه بامداد جمعه تا پایان راهپیمائی در جمع مردم و میادین مرکزی شهرهای مازندران مستقر خواهند شد، یادآور شد: حماسه حضور، اقتدار و ابهت مردم مازندران از طریق سیستم آپلینگ ماهواره به گوش جهانیان خواهد رسید.

بیش از دهها خبرنگار از خبرگزاری های فعال مازندران، نمایندگان رسانه های مکتوب و عکاسان فعال جراید و حوزه هنری نیز حماسه حضور را به تصویر خواهند کشید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.